Kiekvienas verslas privalo gauti užsakymų – tai gali būti ilgalaikiai, arba visiškai maži, tačiau dažni užsakymai. Tam, kad verslas gautų naujų užsakymų, Jūs galite:

  • reklamuotis Google Adwords reklamos platformoje;
  • reklamuotis Facebook soc. tinkle;
  • skambinti išskirtoms potencialioms vartotojų grupėms;
  • rašyti/skambinti savo jau esamiems klientams ir siūlyti papildomas ar naujas paslaugas;
  • reklamuotis skelbimų portaluose;
  • domėtis Verslios Lietuvos, Europos Sąjungos suteikiamomis galimybėmis.
  • atlikti paslaugas kokybiškai ir sulaukti rekomendacijų (LABAI SVARBU)

Google Adwords

Reklama Google Adwords platformoje yra paprasta – sukuriate reklaminę kampaniją, kurioje nustatote:

  • kokį biudžetą norite skirti per dieną ar kitą laikotarpį;
  • pagal kokius raktinius žodžius norite reklamuotis;
  • kada norite reklamuotis – nustatote reklamos tvarkaraštį (pavyzdžiui, reklama rodoma tik darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00);

Paleidus reklaminę kampaniją privalu sekti, kurie raktiniai žodžiai yra optimaliausi kainos ir efektyvumo atžvilgiu. Ši stebėsena yra labai svarbi dažnu atveju, kadangi ne kiekvienas gali skirti neribotą reklamos biudžetą.

Reklama Facebook soc. tinkle

Reklamuotis pasaulyje populiariausiame soc. tinkle, kuris puikiai ir patogiai pasiekiamas iš bet kurio įrenginio, galite įvairiais būdais:

  • perkant mokamą reklamą, kai sukuriama reklaminė kampanija, kurioje nustatote reklamos biudžetą, reklamavimosi laikotarpį bei auditoriją, kuriai reklamą norite rodyti;
  • organizuojant konkursus, kurių metu galima laimėti Jūsų paslaugas/produktus ar kitus daiktus/paslaugas, pavyzdžiui, šokoladų dėžę, mobilųjį telefoną, kelionę dviems į šiltus kraštus, kita;
  • periodiškai rašant ir skelbiant naudingą arba šmaikščią/linksmą informaciją, kuria kaskart pritraukiate vis didesnį būrį sekėjų ir prenumeratorių.

Skambučiai vartotojų grupėms

Skambučio iš mobiliojo ryšio arba televizijos/interneto paslaugos teikėjo yra sulaukęs turbūt kiekvienas turintis mobilųjį telefoną. Kodėl šio klientų paieškos būdo neišnaudojus ir Jums? Ko reikės norint išbandyti šaltųjų skambučių efektą:

  • išskirti kuo individualesnes vartotojų grupes ir kiekvienai grupei paruošti kuo individualesnį pasiūlymą;
  • susirasti vietas, kuriose galima rasti tų grupių kontaktus;
  • pasiruošti pačiam pokalbiui – kaip pokalbį pradėti, kaip trumpiau ir aiškiau pateikti savo pasiūlymą;
  • nusiteikti sėkmei ir nesėkmei – juk tai šaltieji skambučiai.

Pavyzdys. Savo paslaugas norite pasiūlyti kaimo turizmo sodybų savininkams. Paruošiate pasiūlymą, kuriame aiškiai išdėstote Jūsų paslaugos teikiamą naudą būtent kaimo turizmo sodybų sektoriui. Internete susirandate katalogus, kuriuose reklamuojasi kaimo turizmo sodybos (Google paieška „kaimo turizmo sodybos“). Skambinate ir nebijote atsakymo „nedomina“.

Tarkim skambučiams paskiriate visą dieną ir per ją sudominate 5 potencialius klientus – apsimoka? Spręsti kiekvienam individualiai.

Esami klientai

Jei jau turite nemažai esamų klientų, tai kodėl jiems nepasiūlius papildomų paslaugų. O galbūt reikėtų pasidomėti, galbūt klientas Jūsų paslauga domisi pakartotinai, tačiau niekaip neatranda laiko pasiteiravimui?

Esamiems klientams galite pasiūlyti:

  • jau suteiktos paslaugos praplėtimą, pagerinimą;
  • visiškai naują, paslaugą, kuri dera kartu su jau anksčiau įsigyta paslauga;
  • kursus, kurių metu vartotojas sužino vienos konkrečios srities naujienas, susijusias su iš Jūsų jau anksčiau įsigyta paslauga.

Skelbimų portalai

Skelbimų portalai nėra pasenęs ir nebenaudojamas pardavimo kanalas. Juo vis dar naudojasi įvairios vartotojų grupės, besidominčios:

  • automobilių pardavimu;
  • nekilnojamojo turto pardavimu, nuoma;
  • smulkesnių daiktų pardavimu;
  • paslaugų suteikimu;

Skelbimų portalai – tai ne tik įprastiniai internetiniai lietuviški skelbimų portalai, tačiau ir specializuotos Facebook skelbimų grupės, globalios parduotuvės, tokios kaip ebay.com, aliexpress.com, kiti.

Domėtis, domėtis, domėtis

Galimybių didinti pardavimus atsiranda nuolat. Privalu domėtis vykdomais renginiais, siūlomomis išorinėmis galimybėmis. Galimybes siūlo tokie vienetai, kaip VšĮ Versli Lietuva, miestų savivaldybės, Europos Sąjunga ir jos investicijos.

Rekomendacijos

Paslaugas suteikus kokybiškai galima tikėtis teigiamo atsiliepimo ar rekomendacijos kitam potencialiam klientui. Rekomendacijos gali būti teikiamos:

  • interneto svetainėje;
  • Facebook verslo puslapyje;
  • kitame išoriniame šaltinyje;
  • iš lūpų į lūpas (LABAI SVARBU).